۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1435
کد خبر: 84625062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان صحرایی در دشتی برپا می‌شود

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبر: 84625062
بیمارستان صحرایی در دشتی برپا می‌شود

بوشهر- ایرنا- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیمارستان صحرایی در منطقه محروم بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی این استان برپا خواهد شد.

دکتر مرادعلی فولادوند روز دوشنبه در نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در دشتی افزود:  این بیمارستان با همکاری همه بخش‌های حوزه سلامت استان بوشهر به مدت چهار روز در دهه مبارک فجر دایر است و به محرومان خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: در این بیمارستان صحرایی متخصصان پزشکی در رشته‌های  ارتوپد، زنان و زایمان، اطفال، جراح عمومی، اورولوژی، قلب، داخلی، چشم‌پزشکی، گوش و حلق و بینی، سونوگرافی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و  پزشک عمومی حضور دارند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین در این بیمارستان بخش‌های آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان دایر و خدمات لازم به صورت کامل رایگان به بیماران محروم این شهرستان  ارائه می شود.

فولادوند به اهداف راه اندازی این بیمارستان در منطقه محروم اشاره کرد و افزود: از  اهداف مهم برپایی این بیمارستان شناسایی بیماران و درمان و غربالگری جمعیت مورد هدف در مناطق محروم استان بوشهر است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: در این بیمارستان بیمارانی که نیاز به اعمال جراحی و  کارهای تخصصی بیشتری دارند بویژه در حوزه چشم‌پزشکی به بیمارستان‌های مرکز استان ارجاع می‌شوند.

وی از همکاری رسانه های استان بوشهر در اطلاع رسانی برای راه اندازی این بیمارستان قدر دانی کرد و افزود: همه خدمات در این بیمارستان رایگان است و انتظار داریم رسانه های گروهی این استان برای استفاده هر جه بهتر مردم اطلاع رسانی خوبی داشته باشند.

 فرماندار دشتی نیز از بسیج جامعه پزشکی استان برای برپایی این بیمارستان درمنطقه محروم شنبه و طسوج این شهرستان قدر دانی کرد و افزود: ارائه خدمات تخصصی پزشکی به بیماران در مناطق محروم  توسط پزشکان متخصص و بسیجی کاری بسیار ارزشمند است.

عبدالله نادری افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و شوراهای اسلامی شهرستان موظف به همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برای راه اندازی و خدمات رسانی به مردم هستند.

وی به تلاش های صورت گرفته برای توسعه زیر ساخت های درمانی در دشتی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در چند سال گذشته با پیگیری های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی برای راه اندازی بخش های مختلف در بیمارستان زینبیه خورموج و توسعه و ساخت مراکز جامعه سلامت در این شهرستان انجام شده است.

نادری از همکاری خیرین سلامت برای تکمیل چند پروژه مهم بهداشتی و درمانی در دشتی قدر دانی کرد و ادامه داد:  در ۲ سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین در بخش های درمانی و بهداشتی برای ساخت و توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی  و درمانی دشتی هزینه شده است که بخشی از این مراکز افتتاح شده و تعدادی نیز در دست اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha