۹۰ درصد تماس‌های مردمی سامانه سامد مربوط به اشتغال است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بیش از ۹۰ درصد تماس‌های شهروندان استان با سامانه سامد مربوط به مسائل اقتصادی از جمله مسکن، اشتغال است

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در ارتباط تلفنی با شهروندان استان مرکزی در سامد، افزود: اشتغال، مسکن و تسهیلات مهمترین خواسته مردم استان در تماس‌های تلفنی از طریق سامانه سامد است.

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل مردم بعد از تماس با سامانه سامد ثبت و در اختیار مدیران دستگاه‌های مسئول قرار می‌گیرد و بعد از یک ماه نتیجه این اقدام مطالبه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: در صورتی که نسبت به درخواست مردم اقدامی صورت نگرفته باشد، علت آن مشخص و به تماس‌گیرنده گزارش داده می‌شود.

اکرمی بیان کرد: درخواست‌هایی که به لحاظ قانونی و اعتباری امکانپذیر باشد بدون شک محقق و درخواست‌هایی که محدودیت‌های قانونی و اعتباری به همراه داشته باشند به سازمان‌های مربوطه منعکس می‌شوند.

وی اضافه کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامد و آشنایی و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید جدی نماینده عالی دولت در استان مرکزی است و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

در ارتباط تلفنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با مردم، به مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان این استان که بیشتر در حوزه اشتغال بود، رسیدگی شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش و یک میلیون ۶۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha