۱۸ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی خراسان شمالی آماده افتتاح شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۱۸ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان افتتاح می‌شود که برای تکمیل این طرح‌ها بیش از ۱۰۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

سیاوش وحدت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها که بخش خصوصی اجرا کرده  ۲۳۳ نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم در شهرک های صنعتی شهرستان های بجنورد، اسفراین، فاروج، مانه سملقان و شیروان مشغول به کار می شوند.

وی همچنین از افتتاح طرح‌های زیرساختی نیز به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: ۱۰ طرح زیر ساختی در شهرک های صنعتی استان با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که این طرح های زیرساختی شامل آسفالت معابر، توسعه برق رسانی و فیبر نوری و مخابرات است افزود:  عملیات اجرایی ناحیه صنعتی غلامان و جرگلان نیز در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وحدت خاطرنشان کرد: هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان طرح زیرساختی نیز در شهرک های صنعتی  با میانگین پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۹۰ درصد در دست اجرا است.

وی از افزایش سرمایه گذاری های جدید در شهرک های صنعتی استان خبر داد و افزود: از ابتدای تاسیس شهرک های صنعتی تا سال  ۹۸، ۳۰۹ قرار داد واگذاری زمین منعقد شده بود در حالی که در طی سال ۹۹ و امسال ۳۰۰  قرارداد واگذاری زمین صنعتی منعقد شده است که با کل قرار دادهای پیش از آن برابری می کند.

وی افزایش بی سابقه انعقاد قرارداد واگذاری زمین را نشان از پیشرفت رو به جلوی سرمایه گذاری در استان دانست و افزود: مردم هم اکنون می دانند که سرمایه گذاری صنعتی در شهرک ها از امنیت و صرفه اقتصادی برخوردار است و به همین دلیل رغبت برای سرمایه گذاری در صنایع کوچک استان بیشتر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha