۱۲ عنوان برنامه بنیاد شهید خراسان جنوبی در دهه فجر برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: ۱۲ عنوان برنامه توسط کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان با محوریت بنیاد شهید برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی روز پنجشنبه در نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان افزود: مراسم مهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور ۱۴ بهمن ماه در گلزار شهدای بیرجند با محوریت قطعه یک برگزار می‌شود.

وی گفت: اردوی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر به مشهد ۱۰ تا ۱۳ بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده شاهد و ایثارگر، برگزاری جشن انقلاب و تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی اظهار داشت: تبلیغات محیطی و نصب تمثال مبارک شهدا در سطح شهر و محل برگزاری مراسم ۱۲ بهمن و ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، تعویض پرچم گلزار شهدای استان و ارسال پیام تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به جامعه هدف و خادمین جامعه ایثارگری نیز در استان پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامی در قالب طرح سپاس، دیدار جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان انقلاب شهرستان بیرجند با نماینده ولایت فقیه در استان و فراخوان جشنواره شهید پیشرفت شهید فخری‌زاده از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر در استان برنامه‌ریزی شده است.

حجت الاسلام عزیزی از برگزاری یادواره شهدای انقلاب و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ یادواره شهدا با مساعدت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد شهری و روستایی استان و بنیاد شهید برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدای انقلاب نیز با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه استان، بنیاد حفظ آثار و پایگاه‌های بسیج مدارس از ۱۰ تا ۲۵  بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: مجری تمامی این برنامه‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است.

مجموع جانبازان، آزادگان و شهدای خراسان جنوبی ۶ هزار و ۵۱۵ نفر هستند که چهار هزار و ۴۵۱ نفر جانباز، ۲۴۲ نفر آزاده و هزار و ۸۲۲ نفر نیز شهید شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha