۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84628365
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل مرغ زنده در خوسف متوقف شد

۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84628365
کامیون حامل مرغ زنده در خوسف متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون ۲ هزار و ۴۳۲ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن اکبری اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "خور" شهرستان خوسف در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون باری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون، ۲ هزار و ۴۳۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی خوسف گفت: در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha