باشگاه سپاهان: نویدکیا شایعه استعفا را تکذیب کرد

تهران- ایرنا- باشگاه سپاهان اعلام کرد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بیمار است اما شایعه استعفای خود را تکذیب کرده است.

به گزارش ایرنا، امروز اخباری درباره استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان در برخی رسانه‌ها منتشر شد. باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه باشگاه سپاهان اعلام کرد که از اواسط دیروز محرم نویدکیا به علت کسالت و سرماخوردگی شدید تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت و طی تماسی تصویری از سوی مدیریت باشگاه با محل بستری او برقرار شد، نویدکیا ضمن ابلاغ سلام به همه علاقه‌مندان، شایعه مطرح‌شده مبنی بر استعفا را به‌شدت تکذیب و اظهار تعجب کرد.

سپاهانی‌ها اعلام کرده‌اند که جلسه ارزیابی، اقدامات و فعالیت‌ها در نیم‌فصل اول و همچنین برنامه‌های اجرایی و راهبردی برای تیم فوتبال سپاهان در نیم‌فصل دوم، لیگ قهرمانان آسیا و فصل آتی در جلسه پنج‌ساعته مشترک بین اعضای هیات مدیره باشگاه، سرمربی تیم فوتبال محرم نویدکیا و مدیریت تیم رضا فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه راهبردهای لازم تدوین و با هماهنگی هیات مدیره، مدیریت باشگاه و سرمربی تیم برای بهره‌وری مناسب‌تر و رفع هر گونه نقیصه برنامه ریزی و اقدامات ممکن، در دستور کار قرار گرفت. هیچگونه بحثی خارج از موضوعات فوق مطرح نبوده و هیات مدیره باشگاه در جلسه مذکور بر حمایت از محرم نویدکیا تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha