امدادگران هلال احمر سردشت  ۱۲ خودرو گرفتار برف و کولاک را نجات دادند

مهاباد- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر سردشت گفت: ۱۲ خودرو گرفتار شده با تلاش امدادگران هلال احمر در محور سردشت به پیرانشهر رها سازی و نجات یافتند.

جوتیار برزیگر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی تماس و گزارش مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ در ساعت ۲۴ شب گذشته مبنی بر اینکه بر اثر برف و کولاک شدید ۱۲ دستگاه خودروی سواری در محور سردشت به پیرانشهر گرفتار شده‌اند سریعا یک تیم عملیاتی امداد و نجات به محل مورد نظر در ۲۰ کیلومتری پایگاه جاده‌ای شهدای هفت تیر هلال احمر اعزام شد.

 برزیگر اضافه کرد: این تیم عملیاتی امداد و نجات شامل یک دستگاه آمبولانس به همراه ۴ نفر پرسنل و امداد نجاتگر با هدف رهاسازی  خودروها و امدادرسانی به سرنشینان پس از طی مسیر به ۱۲ دستگاه خودروی گرفتار شده به استعداد ۳۹ نفر امداد رسانی کردند.

وی بیان کرد: در این عملیات نیروهای امدادی ضمن رهاسازی خودروها ، اقلام خوراکی اضطراری در بین سرنشینان نیز توزیع کردند.

رییس جمعیت هلال احمر سردشت با بیان اینکه امداد و نجات هلال احمر آمادگی کامل برای امدادرسانی دارد از شهروندان خواست از هرگونه سفر و تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بپرهیزند در غیر این صورت حتما لوازم و لباس گرمایشی، خوراک ، سوخت کافی، زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha