ارتباط ۳۵ روستای در محاصره برف با شهر نور برقرار شد

نوشهر - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور گفت که ارتباط ۳۵ روستای در محاصره برف با شهر نور برقرار شده است.

سلیمان ایزدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : نیمه شب گذشته به علت برف سنگین و کولاک شدید منجر به انسداد محورهای دوآب به بلده و پل زنگوله به بلده شد که در نهایت ارتباط ۳۵ روستای بخش مرکزی قطع شد و پس از ساعت ها تلاش راهداران یک ساعت پیش این مسیرها بازگشایی شد.

این مسئول با اظهار آنکه این مسیرها حدود ۱۱۵ کیلومتر طول دارد ، گفت که هم اکنون تردد وسائط نقلیه در این مسیرهای سخت گذر و برفگیر فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نور به رانندگان توصیه کرد که با توجه به احتمال سقوط بهمن و لغزندگی سطح جاده در این مسیر تردد نکنند.

بخش بلده شهرستان نور دارای ۴۵ روستا است. شهر بلده از طریق سه جاده دوآب در هراز ، جاده پل زنگوله(کندوان) و جاده رویان به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد. جاده پل زنگلوله عموما در نیمه دوم سال بر اثر بارش برف و باران بسته می شود.

برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن پیش از این جاده کندوان و کیاسر را هم مسدود کرده بود که صبح امروز جاده کندوان باز شد ولی کیاسر همچنان بسته است.

راهداری نور حدود ۳۵۰ کیلومتر جاده را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha