اردوی تیم‌ملی بدمینتون بانوان در دامغان به پایان رسید

سمنان-ایرنا- رییس هیات بدمینتون دامغان گفت: اردوی تمرینی تیم‌ ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در دامغان به کار خود پایان داد و ملی پوشان به مسابقات بین المللی اعزام شدند.

احمدرضا نصیری شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: اردوی تیم ۱۶ نفره بدمینتون بزرگسالان بانوان با هدف آمادگی و حضور در مسابقات بین المللی فجر شیراز، زیرنظر فدراسیون و مربیان در دامغان پیگیری شد.

وی ادامه داد: این اردو از روز جمعه یکم بهمن به میزبانی سالن سلمان فارسی دانشگاه دامغان آغاز شد و ‌شامگاه جمعه هشتم بهمن ماه به کار خود پایان داد. 

نصیری به برگزاری چهار فوق‌برنامه برای ملی پوشان در این میزبانی اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه شاد و اهدای هدایا به مناسبت روز زن در مجموعه تاریخی خانه تسنیم، گردش سه‌ساعته و بازدید از اماکن تاریخی شهرستان دامغان، حضور در اردوگاه منصوری و بازدید از مجموعه تاریخی چشمه‌علی دامغان، از برنامه های این اردوی هشت روزه بود.

وی اضافه کرد: اردو با حضور سیمین مهدوی سرمربی تیم ملی، نگین امیری پور و لیلا اقبال، به عنوان مربی برگزار شد. 

رییس هیات بدمینتون دامغان گفت: به منظور برگزاری این اردو که نخستین میزبانی دامغان در سطح ملی بدمینتون بود، از حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه دامغان و اعتماد فدراسیون بدمینتون به این هیات تشکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم جایگاه بدمینتون دامغان را ارتقا دهیم. 

به گزارش ایرنا، ملی پوشان ۱۸ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در سی امین دوره مسابقات بین المللی فجر در شیراز به رقابت می‌پردازند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha