امام جمعه: ۳۵ برنامه فرهنگی در دهه فجر در تکاب برگزار می‌شود

مهاباد - ایرنا- امام جمعه تکاب گفت: ۳۵ عنوان برنامه متنوع قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان اجرا خواهدشد.

حجت الاسلام علی رحیمی روز شنبه در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر تکاب با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: علاوه بر برنامه‌های گلبانگ انقلاب در ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن، رژه موتوری و خودرویی و طرح رونمایی از یادمان شهید و دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در تکاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر جشن انقلاب در همه مساجد تکاب برگزار خواهدشد، اظهارداشت: همایش علمای شیعه و سنّی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب، مسابقه کتاب‌خوانی و کرسی آزاد اندیشی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همایش دانش‌آموزی یاوران انقلاب از مهمترین برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر امسال در تکاب به شمار می‌رود.

امام جمعه تکاب ادامه‌داد: همچنین به مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی جشن‌های فرهنگی و هنری مختلف از جمله جُنگ شادی، عصری باشعر، تجلیل از فعالان قرآنی، استادان خوشنویسی، بانوان هنرمند و دانشجویان ممتاز تکاب نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه آیین غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظّم شهیدان نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در تکاب است، اضافه کرد: جُنگ جوانه‌ها، مسابقات قرآن، عترت و نماز، جشن تکلیف دختران، اجتماع یاوران انقلاب از برنامه‌هایی است که با حضور دانش آموزان در دهه فجر امسال در تکاب اجرا خواهدشد.

وی با اشاره به برگزاری ۳۶ مسابقه مختلف ورزشی در تکاب در این ایام گفت: مسابقات جام فجر و جشنواره ورزش‌های زورخانه‌ای مهمترین برنامه های ورزشی در سطح شهرستان و توزیع بسته‌های معیشتی و همایش کارگران از برنامه های واحدهای کارگری و صنعتی در دهه فجر است.

امام‌جمعه تکاب اظهارداشت: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی روز ۱۷ بهمن ماه با مشارکت سپاه، شهرداری، اداره‌های کار و صنعت، معدن و تجارت و برپایی میز خدمت و پاسخگویی مسوولان به مردم باحضور شهردار و جمعی از روسای ادارات تکاب و کارگاه آموزشی بانوان و بازدید از طرح‌های اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد نیز از دیگر برنامه های متنوع برای گرامیداشت دهه فجر در تکاب محسوب می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه جریان سازی کلی انقلاب اسلامی و پررنگ شدن موضوع‌های فرهنگی از محورهای اصلی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است افزود: فرماندار تکاب به عنوان سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن و شهردار این شهر نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه ۱۵ بهمن درنظر گرفته شده‌است.

امام جمعه: ۳۵ برنامه فرهنگی در دهه فجر در تکاب برگزار می‌شود

فرماندار تکاب نیز در این جلسه با اشاره به تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر در این شهرستان گفت: تبیین آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ک جایگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در جشن‌ها و برنامه های ایام الله دهه فجر مدنظر قرارگیرد.

امیر ستوده‌فر با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم برگزارشود، افزود: اطلاع‌رسانی و تشریح خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور به ویژه شهرستان تکاب و بازگرداندن و تقویت اعتماد عمومی در برگزاری برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه جدی قرارگیرد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و ۸۱هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha