۵۳ میلیارد ریال طرح توسعه برق در تکاب به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۶ طرح اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه برق شهری و روستایی با ۵۳ میلیارد ریال هزینه در تکاب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رییس اداره برق تکاب در آیین بهره‌برداری از طرح‌های توسعه شبکه برق در روستای نبی‌کندی بخش تخت سلیمان که باحضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزارشد، گفت: طرح‌های اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق در روستاهای قینرجه، حسن‌آباد، شیرمرد، نبی کندی و اغولبیک اجرا شده و برای تکمیل آنها ۱۸ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده‌است.

هادی رنجی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ساکنان پنج روستای تکاب از نعمت برق پایدار و افزایش کیفیت خدمات بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: همچنین طرح توسعه شبکه برق شهری با ۳۵ میلیارد ریال هزینه در مناطق مختلف شهر تکاب اجرا و تکمیل شده که با بهره‌برداری از آن واحدهای مختلف در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خانگی از زیرساخت‌های برق پایدار استفاده کرده‌اند.

۵۳ میلیارد ریال طرح توسعه برق در تکاب به بهره‌برداری رسید

افتتاح واحد بسته‌بندی عسل در تکاب به مناسبت دهه فجر

واحد تولیدی جمع آوری و بسته‌بندی عسل با ظرفیت عرضه سالانه ۵۰۰ تُن عسل بسته‌بندی روز شنبه به‌مناسبت دهه فجر باحضور فرماندار تکاب در روستای قجور بخش مرکزی افتتاح شد.

این واحد بسته‌بندی عسل با مشارکت بخش خصوصی و همکاری صندوق کارآفرینی امید و جهادکشاورزی با ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه راه‌اندازی شده است که محصولات آن به استان‌های همجوار ارسال می‌گردد.

برای راه‌اندازی این واحد ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات پرداخت شده که با بهره برداری از آن برای ۴ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

۴۳ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی با هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در تکاب افتتاح می‌شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha