۸۰۰ میلیارد ریال به شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدت یک سال اخیر ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری های استان تزریق شده است.

کیامرث حاجی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در همین مدت چهار ماهه با پیگیری های استاندار ۵۱۰ میلیارد ریال به شهرداری های استان اعتبار پرداخت شده است.

وی افزود: کمک های شایانی به شهرداری های استان شده اما باید استفاده بهتری از این اعتبارات شود و زیرساخت های عمرانی توسط شهرداران تغییر کنند و مبلمان شهر ها در خور مردم باشد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورودی شهرهای استان سیمای خوبی ندارند و تنها در ۲ شهر استان در بهبود ورودی های آن ها اقداماتی صورت گرفته است.

حاجی زاده ابراز داشت: برخی از شهرداری های استان از انباشت نیروهای غیر متخصص کمر خم کرده اند و دچار مشکلات مالی فراوان شده اند.

وی ادامه داد: شهر های مختلف استان زمینه ایجاد درآمد پایدار را دارند و باید شهرداران چابک تر از گذشته این ظرفیت ها را شناسایی و درآمدزایی کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع دو شهر استان شامل دهدشت و یاسوج پس از سال ها پیگیری و تعیین تکلیف شدند.

حاجی زاده تصریح کرد: طرح جامع شهر یاسوج در شورای عالی مصوب شده و ظرف یک ماه آینده ابلاغ می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha