عضو شورای شهر مشهد: دوران درهای بسته به روی شهروندان پایان یافته است

مشهد- ایرنا- عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دوران درهای بسته به روی شهروندان عدالت خواه تمام شده، هر چه داریم از مردم است لذا باید حداقل منابع را برای حداکثر بازدهی برای رفع مشکلاتشان به کار گیریم.

مجید طهوریان عسکری روز یکشنبه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مردم به خوبی نیازها و خواسته‌های شهر و محله خود را تشخیص می دهند، باید صدای مردم بیش از قبل شنیده شود.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب به معنای تکریم مردم ایران و ایجاد تمدن نوین اسلامی است، جوانان و آحاد ملت باید به ارزیابی ۴۰ ساله انقلاب برای تحقق آبادانی، پیشرفت، توسعه و زندگی همراه با آرامش بپردازند.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیشرفت در معنویات، ارتقای جایگاه ایران در جهان و صدور شعارهای انقلاب، گسترش برخورداری‌های عمومی، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، توان ایستادگی در مقابل زورگویان، رشد علمی، گسترش آزادیهای عمومی و توجه به جوانان و بانوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته است.
وی افزود: در دوران کنونی باید به جای تصویرسازی، واقعیت سازی صورت گیرد، انگیزه خدمت باید الهی باشد و در راه حق عمل کرد.
عسکری ادامه داد: باید در برابر ریا و بی‌صداقتی فریاد بزنیم و برای احقاق حق مظلوم سکوت نکنیم که اگر سکوت شود، روسیاهی ابدی به دنبال خواهد داشت.
وی گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید باور کنیم کارها را به مردم بسپاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha