توزیع  ۳۲۰ آبگرمکن و ۱۸۰ بخاری در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: توزیع ۳۲۰ آبگرمکن و ۱۸۰ بخاری تهیه شده که به زودی در مناطق کمتر توسعه یافته هرمزگان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، منوچهر دانشمند روز یکشنبه در بیست و یکمین رزمایش همدلی و احسان افزود: تعدادی از خانوارها توسط گروه‌های جهادی همکار این ستاد در سطح استان شناسایی شدند که نیاز به بخاری و آبگرمکن دارند.

وی ادامه داد: برای رفع نیاز پروتئینی خانوارهای نیازمند ۳۰ تن مواد پروتئینی، گوشت گوسفنده آماده شده که به زودی توسط گروه‌های جهادی در سراسر هرمزگان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان اضافه کرد: خانواده‌های محروم و نیازمند حتی در شهر بندرعباس هستند که بایستی برای توانمند شدن آن‌ها کمک کرد، خانه‌ای در بندرعباس هست که اهالی آن ۲ المنت در تشت می‌گذارند تا آب گرم شود و بتوانند حمام کنند.

مردم هرمزگان توانمند شوند

مدیر حوزه علمیه برادران بندرعباس هم در این مراسم گفت: متأسفانه هر جای هرمزگان را نگاه کنیم مردم نتوانسته یا نگذاشتند از نعمت های موجود استفاده کنند که این مردم باید توانمند شوند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: مردم شهرستان های مختلف این استان پر ظرفیت با مشکل‌های معیشتی و فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: امید است با ظرفیت های خوب موجود هرمزگان به جایی برسیم که مردم این استان بتوانند از محرومان و نیازمندان حمایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha