۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبر: 84631964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا گریبان بسکتبال را هم گرفت/ رقابت های لیگ برتر لغو شد

تهران- ایرنا- با توجه به افزایش تعداد بازیکنان لیگ برتری بسکتبال و با هدف سلامت بازیکنان، رقابت های مرحله دوم مقدماتی لغو شد.

به گزارش ایرنا، با تصمیم مسئولان فدراسیون بسکتبال،‌ پس از ابتلای چند بازیکت از تیم های مهرام، نفت آبادان، آویژه صنعت پارسای مشهد و مشکوک بودن بازیکنان تیم اکسون در نهایت مقرر شد مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال لفو و به زمان دیگری موکول شود که هنوز از سوی فدراسیون برنامه جدید اعلام نشده و به نظر می رسد منتظر اتفاقات روزهای آینده باشند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز باید در رقابت‌های پنجره دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ حضور یابد و این تصمیم به مصطفی هاشمی و شاگردانش کمک خواهد کرد تا در فضایی کنترل شده برنامه های خود را دنبال کنند.

گفتنی است مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha