۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۹
کد خبر: 84632042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ مسجد در اردبیل برای آئین معنوی اعتکاف آماده شد

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردبیل از آمادگی ۳۰ مسجد در این استان برای برگزاری آئین معنوی اعتکاف خبرداد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام انور قاسمی روز یکشنبه بر ضرورت توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی قبل از آغاز مراسم اعتکاف و آماده‌سازی مساجد طبق موازین بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی سنت‌های معنوی، آئین اعتکاف با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ثبت‌نام از معتکفین از ۱۸ تا ۲۳ بهمن آغاز می‌شود.

وی اظهارکرد: در اردبیل مساجد قدس، حافظ، الزهرا (س) شهرک آزادی، نواب صفوی و سادات برای بانوان و مساجد جامع، اعظم و حضرت ابوالفضل (ع) شهرک سینا برای برادران و در شهرستان‌ها مساجد جامع و شاخص هر شهر در مجموع ۳۰ مسجد آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شده است.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به برگزاری این مراسم معنوی در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب اضافه کرد: در این سه روز برنامه‌های متعددی از جمله برپایی سخنرانی، نماز جماعت، برپایی جلسات تلاوت قرآن و ادعیه و محافل انس با قرآن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به مشارکت شرکت‌کنندگان در تامین مالی این مراسم افزود: تلاش بر این بوده در سال‌های اخیر کمک نهادهای دولتی و استفاده از هزینه‌های دولتی را به حداقل برسانیم و تعدادی از خیرین آمادگی خود را برای تامین بخشی از هزینه‌های مراسم اعتکاف اعلام کرده‌اند.

مراسم معنوی اعتکاف از ۲۶ تا ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha