یزد و سمنان فینالیست مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور در شاهرود شدند

شاهرود - ایرنا - رییس هیات هندبال شاهرود گفت: تیم‌های یزد و سمنان با برتری مقابل ایلام و شاهرود به دیدار پایانی مسابقات هندبال روستایی و عشایری کشور راه یافتند.

جابر قمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تیم های یزد، ایلام، شاهرود و سمنان به مرحله نیمه نهایی رقابت های هندبال روستایی و عشایری را ه یافته بودند، افزود: یزد توانست با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ ایلام را شکست دهد و سمنان با نتیجه ۲۳ بر ۱۴ شاهرودِ میزبان را مغلوب کرد.

وی با بیان اینکه دیدار فینال و رده بندی فردا(دوشنبه) در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار می شود، ابراز داشت: در دیدار رده بندی شاهرود مقابل ایلام صف آرایی می کند و در فینال سمنان به دیدار یزد می‌رود.

رییس هیات هندبال شاهرود با اشاره به اینکه هشت تیم از شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، ورامین، تهران، یزد و ایلام در این دوره از رقابت ها حضور دارند، اظهار داشت: در دیدارهای صبح امروز یزد با نتیجه ۲۶ به ۲۲ سمنان را مغلوب کرد، ورامین ۲۷ به ۱۰ گرمسار را شکست داد، شاهرود با نتیجه ۲۵ به ۱۷ بر ایلام غلبه کرد و تهران نیز ۲۰ بر ۴ دامغان را از پیش رو برداشت.

قمی با بیان اینکه یزد با سه برد متوالی، شاهرود با ۲ برد و یک تساوی، سمنان با ۲ برد و یک باخت و ایلام هم با ۲ برد یک باخت به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، افزود: تیم های ورامین با ۲ باخت و یک برد؛ تهران با یک برد، یک تساوی و یک باخت؛ دامغان با سه باخت و گرمسار نیز با سه باخت از ادامه رقابت ها باز ماندند.

وی با اشاره به اینکه تیم های رشت و کرمان از شرکت در این دوره از رقابت ها انصراف دادند، ابراز داشت: این رقابت ها با عنوان «جام توران» برای نخستین بار در ایران از سوی کمیته هندبال روستایی و عشایری فدراسیون هندبال و با همکاری هیات هندبال شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

رییس هیات هندبال شاهرود با بیان اینکه تیم‌ها در ۲ گروه A شامل تیم های شاهرود، دامغان، تهران، ایلام و گروه B سمنان، گرمسار، ورامین و یزد با هم رقابت کردند، اظهار داشت: تمامی این رقابت ها با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود در هفته جاری نیز میزبان اردوی مشترک تیم های هندبال جوانان و نوجوانان بانوان بود. این اردو با حضور ۳۰ هندبالیست دختر از سراسر کشور به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha