۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84632560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷ قبضه سلاح قاچاق در ارومیه کشف شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
کد خبر: 84632560
۷ قبضه سلاح قاچاق در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: هفت قبضه سلاح شکاری قاچاق در این شهرستان کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به قاچاق و فروش اسلحه غیرمجاز کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو او را در یکی از روستاهای اطراف ارومیه توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از خودرو، هفت قبضه سلاح شکاری قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسن خانی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نقده کشف شد

سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی نقده هم از کشف خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha