دعوت قایقرانان کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی و چند خبر ورزشی دیگر

سنندج- ایرنا- دعوت قایقرانان استان به اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ کشور، انتخاب یک کردستانی به عنوان مربی تیم ملی بوکس جوانان کشور، برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال لیگ بانوان استان در سنندج و دعوت ورزشکار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی دواتلون، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی از کردستان است.

به گزارش ایرنا، چهارمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ کشور با حضور ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و ۱۳ ورزشکار در بخش آقایان در دریاچه آزادی تهران آغاز به کار کرده است و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

آروین دیانتی و شیرزاد قادری ۲ قایقران کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی روئینگ به این مرحله از اردو در تهران فراخوانده شدند.

افشین فرزام سرمربی، فرزین رضایی مربی و دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز تیم آقایان و سولماز عباسی سرمربی، هما خاتمی مربی و یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی تیم بانوان اعضای کادر فنی تیم ملی روئینگ در این اردو هستند.


مربی کردستانی هدایت تیم ملی بوکس جوانان را برعهده گرفت

«حسین ثوری» رییس فدراسیون بوکس کشور طی حکمی «سید مهدی ابراهیمی» از مربیان توانای استان در این رشته را به سمت مربی تیم ملی بوکس جوانان کشور منصوب کرد.

تیم ملی جوانان بوکس کشور خود را برای مسابقات آسیایی و بین المللی آماده می کند.

برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال لیگ بانوان استان در سنندج

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت شهدای ورزشکار استان کردستان، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال لیگ بانوان استان با شرکت چهار تیم در شهر سنندج برگزار شد.

در این مسابقات تیم های سنندج الف، سنندج ب، قروه و دهگلان حضور داشتند که در پایان رقابت ها، تیم سنندج الف به مقام اول دست یافت و تیم قروه دوم شد.

بازیکنان انتخابی این مسابقات به عنوان تیم منتخب استان کردستان به مسابقات قهرمانی مینی فوتبال کشور که ۲۵ بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

دعوت ورزشکار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی ورزش های دوگانه

به منظور کسب آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در بحرین، «منصور عبدی» ورزشکار کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی دواتلون (ورزش های دوگانه) بزرگسالان کشور فراخوانده شد.

این مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان تیم دواتلون (ورزش های دوگانه) کشور با حضور ۱۰ ورزشکار از ۱۳ بهمن به میزبانی تهران آغاز می شود و تا ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی دواتلون کشور خود را برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است اسفندماه سال جاری به میزبانی بحرین برگزار شود، آماده می کند.

حدود ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha