۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84633000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با دهه فجر ۴۲ طرح عمرانی در خوی به بهره‌برداری می‌رسد

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۴۲ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از این تعداد، ۳۸ طرح با هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال متعلق به بخش دولتی و چهار طرح با ۳۵۰ میلیارد ریال متعلق به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام ۲۸ طرح با سرمایه گذاری ۷۷۷ میلیارد ریالی بخش دولتی و یک طرح با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی نیز در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار خوی گفت: عمده این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی، گازرسانی به مناطق روستایی، جایگاه سی ان جی شهرک صنعتی ایوغلی، افتتاح مدرسه و همچنین کلنگ زنی خانه بهداشت، حوزه‌های گردشگری و آب‌رسانی به مناطق روستایی است.

عباسی بیان کرد: به همین مناسبت بیش از ۴۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در طول این ایام در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداو برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌غربی پرجمعیت ترین شهر در استان پس از ارومیه و دارای ظرفیت‌های خوب مرزی و فرهنگی و گردشگری است.

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha