۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84633225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در خراسان شمالی احداث می‌کند

بجنورد_ ایرنا_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی با بیان اینکه بنیاد برکت هزار و ۱۱۴ واحد مسکونی در این استان احداث می کند، گفت: ساخت برخی از این واحدها که از چند ماه پیش آغاز شده، اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، علی شاهینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح خانه احسان بنیاد برکت در محله احمد آباد بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد؛ یکهزار و ۶۶ واحد در شهرستان بجنورد و مابقی در شهرستان شیروان که بخش اعظم آن مربوط به طرح اقدام ملی در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی علاوه بر عملیات عمرانی و ساخت مسکن به بازسازی منازل در روستاها که به دلیل سیل و زلزله تخریب شده اند نیز پرداخته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان شمالی ادامه داد: همچنین این ستاد در خصوص فراهم نمودن جهیزیه و اختصاص وام جهیزیه به طور وسیع فعالیت می کند.

نخستین خانه احسان برای فعالیت گروه های جهادی امروز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی،مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره ) و جمعی از بسیجیان و مسوولان محلی در محله احمد آباد بجنورد افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha