۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 2469
کد خبر: 84633369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی منصوب شد

۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۹
کد خبر: 84633369
سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی منصوب شد

تهران- ایرنا- رییس بنیاد ملی نخبگان در حکمی سید عبدالکریم سجادی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی منصوب کرد.

 به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در حکم سورنا ستاری خطاب به سجادی آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان در استان خراسان رضوی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسوولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردار هستید، جناب عالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی منصوب می‌ کنم.

وی افزود: شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاوره نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

به گزارش بنیاد ملی نخبگان، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حکم خطاب به سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی تصریح کرد: بدیهی است استاندار، رؤسا و مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جناب عالی مبذول خواهند داشت.

ستاری همچنین در این حکم از زحمات رضا لطفی و خدمات ارزنده وی در دوران تصدی مسوولیت  بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی تشکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha