فرماندار: ۳۶ طرح عمرانی دهه فجر در بندرخمیر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

بندرعباس- ایرنا- فرماندار بندرخمیر گفت: همزمان با دهه فجر ۳۶ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۲۰ میلیاردریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

میرهاشم خواستار روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در تشریح طرح‌های قابل افتتاح شهرستان افزود: از  این تعداد ۳۲ طرح افتتاح و چهار طرح نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی بیان داشت: این طرح‌ها در حوزه مخابرات، راه، برق، ورزش وجوانان، عمران شهری و روستایی و آموزش است.
فرماندار بندر خمیر اظهارداشت: اجرایی تکنولوژی‌های مخابرات و پهنای باند همراه اول، اجرای بلوار و پارک ساحلی بندرخمیر ، توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق، بهره‌برداری از زمین های چمن فوتسال روستایی و افتتاح ساختمان سه دهیاری در بخش مرکزی از شاخص ترین طرح‌های افتتاحی دهه فجر است.
خواستار اضافه کرد: همچنین طرح‌های کارخانه سیمان سفید، مرکز جامع سلامت، یک واحد آموزشی در بندرخمیر و همچنین خانه بهداشت در بخش مرکزی کلنگ زنی می‌شود.
خواستار گفت: همچنین حدود ۱۰۰ برنامه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در بندر خمیر برای این ایام برنامه ریزی و پیش بینی شده است.
وی ابرازداشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، نمایشگاه آثار دستی دانش آموزی، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم شهرستان، برگزاری شب شعر فجر، برگزاری رژه موتوری و خودرویی ، دیدار با خانواده شهدا ،برگزاری میز خدمت توسط مدیران در نقاط محروم، برگزاری گفتمان دینی، همایش روز جهانی تالاب ها و مسابقه‌های جت اسکی قهرمانی استان از جمله برنامه های دهه فجر است.
فرماندار یادآورشد: علاوه بر برنامه های یادشده، برنامه های دیگری نیز برای دهه مبارک فجر در سطح شهرستان بندرخمیر برنامه ریزی شده بود اما با توجه به وضعیت کرونا جهت جلوگیری از انتشار این ویروس بسیاری از آنان لغو شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha