۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۷
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84633688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ میلیارد ریال طرح طی دهه فجر در چالدران افتتاح می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری چالدران گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

محمدرضا عبدالله نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در این شهرستان، ۲۷ پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی در چالدران افتتاح خواهد شد که برای اجرای آنها ۸۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی و سایر منایع هزینه شده است.

وی اظهار داشت: عمران شهری و روستایی، مساکن روستایی و مددجویی، گازرسانی روستایی، واحد تولیدی، خانه عالم، آموزشگاه یک کلاسه، توسعه و احداث شبکه جدید فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان و زیر ساخت های گردشگری منطقه نمونه " قره کلیسا"  ازجمله طرح های درنظرگرفته شده برای بهره برداری در دهه فجر امسال به شمار می رود.

سرپرست فرمانداری چالدران اضافه کرد: همچنین طرح‌های گازرسانی به ۹ روستای محور" آبگرم" و هشت روستای " قره جه وران سفلی "، سالن ورزشی چند منظوره آواجیق با اعتبار ۶۰۰میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با امام جمعه و دیدار چهره به چهره مردم با مسوولان دیگر برنامه های اجرایی در طی دهه فجر است.

به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت کارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شهرستان چالدران نیز از این تلاش‌ها و اقدامات بی دریغ مسوولان کشوری و استانی در جهت توسعه و بالندگی بهره مند شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

چالدران با بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است. که پس از قلعه گنج کرمان، بنیاد علوی نیز طرح توسعه این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha