۲۵ واحد مسکن روستایی و مددجویی در چالدران به بهره برداری رسید

ارومیه- ایرنا- همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲۰ واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده و پنج واحد مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسید و گازرسانی به ۹ روستای محور " آبگرم" شهرستان چالدران گلنک زنی شد.

فرماندار چالدران عصر روز چهارشنبه در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۰ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در قالب دریافت تسهیلات برای هر واحد یک میلیارد ریال و تسهیلات بلاعوض به صورت نمادین در روستای "گل اشاقی" به بهره برداری رسید.

محمدرضا عبدالله نژاد افزود: همچنین پنج واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان نیز هر کدام با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد علوی به صورت نمادین در روستای  "خضرلو" به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: عملیات گاز رسانی به ۹ روستای محور" آبگرم" در بخش مرکزی چالدران نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با تحت پوشش قرار دادن جمیعت ۳۵۰ خانوار از محل اعتبارات ملی و بنیاد علوی نیز کلنگ زنی شده و عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: امروز همچنین ۷۰ بسته معیشتی به همت سپاه شهرستان هر کدام به ارزش ۶ میلیون ریال بین رزمندگان طرح "۱۵ رمضان" و "معسر" توزیع شد.

به گزارش ایرنا، چالدران یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha