گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا محور مقاومت شده است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: گفتمان منحصر به‌فرد انقلاب اسلامی مبتنی بر دو اصل "دفاع از مظلوم" و "ستیز با ظالم" به عنوان حقیقتی الهام‌بخش، محور مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم دنیا شده است.

جواد قناعت در پیامی به مناسبت ۱۲ بهمن فرارسیدن دهه فجر با این فراز از کلام مقام معظم رهبری که "دهه‌ فجر، دهه فجر و طلوع انقلاب است. به همین خاطر، بزرگداشت آن بایستی با اهمیت انجام بگیرد" افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی، به گواه تاریخ‌نویسان یکی از خاص‌ترین و شاید تکرار ناپذیرترین انقلاب‌هایی است که در دنیا رقم خورده، انقلابی که از بطن یک جامعه و با راهبری‌های داهیانه رهبری شجاع و آزاده شکل گرفت و در کمتر از سه دهه، سربلند و در اوج، جهانی شد.

وی بیان کرد: امروز و در آغازین روز از دهه مبارک فجر و در پاسداشت چهل و سومین سالگشت تولد این انقلاب فرخنده، غرق در شادی و سرور، به تعصب و پشتکار انقلابیون فداکاری می‌بالیم که خیرخواهانه و وطن‌پرستانه برای رسیدن به این نقطه، از جان خود مایه گذاشتند تا آوازه توفیقات ایران اسلامی جهان شمول شود.

استاندار خراسان جنوبی در این پیام نوشت: ایران اسلامی، امروز پس از ۴۳ سال مقاومت و خودباوری در حالی بر قله‌های افتخار در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، تولید و سایر بخش‌ها ایستاده که گفتمان منحصر به‌فرد انقلابش که مبتنی بر دو اصل "دفاع از مظلوم "و "ستیز با ظالم" بود، به عنوان حقیقتی الهام‌بخش، محور مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم دنیا شده است.

وی افزود: استکبار جهانی به‌رغم توطئه‌های فزاینده، در بهت و حیرت از سر استیصال بناچار لب به تحسین این واقعیت می‌گشاید که ملت بزرگ ایران که مقتدرانه گام‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده، سرافرازانه طعم شیرین استقلال و ‌آزادی را به دیگر ملت‌ها هم چشانده است.

قناعت تصریح کرد: و اینک ما در حالی چهل و سومین سالروز ورود غرورآفرین بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، قافله‌سالار اسلام ناب محمدی (ص) امام خمینی (قدس سره) را جشن می‌گیریم که با انتخاب شایسته ملت عزیز ایران در انتخابات خرداد ۱۴۰۰، سکان امور اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دستان پرتوان فردی از جنس مردم سپرده شده و شعار محرومیت‌زدایی، عدالت‌محوری و مبارزه با فساد در رأس برنامه‌های اصلی دولت مردمی قرار گرفته است تا آن جمله تاریخی امام (ره) که "یک موی کوخ‌نشینان بر همه کاخ‌نشینان ترجیح دارد" یک بار دیگر معنا بگیرد.

وی اظهار داشت: اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از مردم شریف خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با مشارکت مؤثر در برنامه‌های آیینی این دهه، پاسداشت آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه و اهتمام قرار دهند تا دگر بار تصویری از اقتدار و عزت ایران اسلامی بر جهانیان عرضه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha