۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84633956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر فرصت بیان پیشرفت‌های نظام است

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تفاوت و پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از انقلاب است.

حجت الاسلام نصرت اله موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین گسترده دستاوردها و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای همه از جمله نسل جوان به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» آغاز شده است که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

وی بر مردمی بودن جشن های دهه فجر تاکید کرد و گفت: توجه به شادابی و نشاط برنامه‌ها، ایجاد وحدت و همبستگی و توجه ویژه به قشر جوانان و زنان از اولویت های برنامه های دهه مبارک فجر در سال جاری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: با توجه به حجم تبلیغات رسانه‌ای دشمنان علیه ملت و انقلاب اسلامی باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای تبیین، روشنگری و روایت‌گری صحیح انقلاب اسلامی به مردم و جهانیان استفاده کرده و واقعیت ها را بازگو کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: در ایام دهه فجر ۱۴۰ برنامه مختلف فرهنگی از جمله ۴۰ محفل انس با قرآن، جشن انقلاب در ۱۰مسجد محوری و ۴۰ کارگاه سطح زندگی در بروجرد برگزار می شود.

وی همچنین برگزاری ۴۳  گفتمان دینی در سطح مدارس، اجرای مسابقه کتابخوانی. برگزاری محفل شعر انقلاب و تجلیل از فعالان فرهنگی و قرآنی، پیرغلامان و مداحان و تجلیل از خانواده شهدا را از جمله برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha