شیرینی آغاز فجر انقلاب با ریزش برف زمستانی در دیار الوند

همدان- ایرنا- ریزش برف زمستانی از اولین دقایق بامداد امروز سه شنبه نقاط مختلف استان همدان را فرا گرفته و چهره زیبایی به شهر داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان همدان با حال و هوای برفی آغاز شد و شیرینی و طراوت فجر انقلاب با ریزش مداوم برف در این شهر دوچندان شده است.

شیرینی آغاز فجر انقلاب با ریزش برف زمستانی در دیار الوند

پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهر به اهتزاز درآمده و جلوه خاصی به دیار الوند بخشیده است.

کارکنان شهرداری نیز از اولین دقایق صبح با شن پاشی و پاکسازی معابر، شهر را برای تردد مردم برای حضور در آیین های جشن های انقلاب بازگشایی می کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: با ورود یک سامانه بارشی که امشب از سمت جنوب غرب وارد آسمان استان می شود، کمینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد افزایش می یابد.

«محمدحسن باقری شکیب» افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری، و همراه با بارش باران و ریزش برف پیش‌بینی می‌شود.

شیرینی آغاز فجر انقلاب با ریزش برف زمستانی در دیار الوند

مسیر گنجنامه همدان به علت ریزش برف و لغزندگی مسدود شد

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: مسیر گنجنامه شهر همدان از محدوده میدان عباس آباد به سمت گنجنامه به علت ریزش برف و لغزندگی سطح جاده از صبح امروز /سه شنبه/ مسدود شد.

سرهنگ "فرخ جمالی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی با مستقر شدن در میدان عباس آباد اجازه تردد خودرو ها به سمت گنجنامه را نمی دهند.

وی اضافه کرد: پیش از مسدود کردن مسیر جاده گنجنامه، چندین دستگاه خودرو به علت ریزش برف و لغزندگی سطح جاده و شیب تند از مسیر اصلی خارج شدند بنابراین برای پیشگیری از بروز حادثه ای بلافاصله این جاده بسته شد.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: هم اینک سایر مسیرهای شریانی این شهرستان باز بوده و تردد جریان دارد اما سطح معابر به ویژه بلوارهای از جمله فرودگاه و آیت الله نجفی بسیار لغزنده است.

سرهنگ جمالی از رانندگان خواست با توجه به برودت هوا و یخ زدگی سطح معابر با سرعت مطمئنه تردد کرده و از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha