۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84634233
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

گلبانگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵
کد خبر: 84634233
گلبانگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

همدان- ایرنا- همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر زنگ انقلاب با حضور امام جمعه ملایر، سرپرست فرمانداری ویژه ملایر، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و جمعی از مسئولان محلی در هنرستان شبانه‌روزی شهید «محمد قنبری» نواخته شد.

به گزارش ایرنا؛ امام جمعه ملایر روز سه‌شنبه در این آیین اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی یک بیداری عمومیِ جهانی را رقم زده است.

حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده است، افزود: زمانی شعار مرگ بر آمریکا فقط در ایران سر داده می‌شد، اما امروز در بیش از یکصد کشور جهان شعار مرگ بر آمریکا سر داده و پرچم این کشور به آتش کشیده می‌شود.

وی ضمن تسلیت رحلت جانگداز آیت الله صافی گلپایگانی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: طبق آیه شریف قرآن، هر جا حق باشد، آنجا باطل رخت برمی‌بندد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: در طول چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب و نابودی باطل را شاهد هستیم و هر پرچم باطلی که در مقابل پرچم حق قد علم کند، یکی پس از دیگری از بین می‌رود.

گلبانگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

حجت الاسلام برقراری شیطان را یکی از مظاهر باطل دانست و افزود: دشمنان در طول ۴۳ سال علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران کارشکنی کردند، اما موفق نشدند، چون باطل ضعیف و از بین رفتنی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی هر اقدامی انجام دهد، به خودش ضربه می‌زند، ادامه داد: آمریکا هزینه‌های زیادی را در منطقه خاورمیانه انجام داد، اما نتیجه آن به خسرانش انجامید.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: شخصیت‌های بزرگی همچون امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و سردار شهید سلیمانی شاگرد مکتب قرآن هستند و امروز خط فکری و مسیر حرکت انقلابی‌مان را باید از قرآن فرا بگیریم.

حجت الاسلام برقراری گفت: یک زمانی مردم ایران تجمع‌های ۱۰ و ۲۰ نفری به راه انداختند و در نهایت انقلاب اسلامی رقم خورد و امروز با حرکت ۲۰ میلیونی زائران اربعین، چه لرزه‌ای در کاخ‌های مستبدان خواهد انداخت.

وی ادامه داد: نظام انقلاب اسلامی نظام بر حق است و ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک ابهت پوشالی است و بدون شک باطل نابودشدنی است.

گلبانگ انقلاب در مدارس ملایر نواخته شد

به گزارش ایرنا؛ مسئولان این شهرستان در پایان از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان هنرستان شبانه‌روزی کار و دانش شهید قنبری ملایر بازدید کردند.

همزمان با نخستین روز از یام دهه فجر زنگ انقلاب در ۲۷۳ مدرسه شهر ملایر، بخش مرکزی و زند شهرستان ملایر نواخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha