۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84634147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر امسال ۱۹۶ طرح گازرسانی در کردستان افتتاح می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، ۱۹۶ طرح گازرسانی روستایی و صنعتی با یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد فعله گری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر در مجموع ۲۳۲ طرح گازرسانی با یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود که ۱۹۶ طرح آن آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال ۴۹ روستای جدید با ۶۷۰ میلیارد ریال هزینه به شبکه گاز متصل می شود، اضافه کرد: در قالب این ۴۹ روستا، ۲ هزار و ۷۴۵ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: به همین مناسبت گازرسانی به ۱۳۳ واحد تولیدی و صنعتی با ۴۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شامل مرغداری، گاوداری، کارخانه تولید آجر و گلخانه هم به بهره‌برداری می‌رسد.

فعله‌گری با بیان اینکه ۳۶ طرح نیز کلنگ زنی می شود، ادامه داد: در دهه فجر عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۵ روستای استان و یک پروژه ایمن سازی با ۶۸۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار، آغاز خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی، یک هزار و ۴۴۰ روستا و ۵۸۰ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha