معلمان باید جهاد علمی را برای دانش‌آموزان محقق کنند

تهران- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان باید جهاد علمی را برای دانش‌آموزان محقق کنند و این جهاد علمی باید به استکبارستیزی و ظلم ستیزی منجر شود.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، یوسف نوری روز سه شنبه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه ایمان در محله هرندی افزود: ۳۶ هزار دانش آموز شهید داریم که امام خمینی یکی از آنها یعنی شهید فهمیده را رهبر خود دانست؛ چرا که امنیت را به خاطر این افراد داریم.

وی ادامه داد: شهدای انقلاب و راه امنیت، علمی، سلامت و مدافع حرم امروز امنیت را برای ما آوردند که جهاد علمی داشته باشیم تا منجر به استکبار ستیزی شود. هر زمان که علم به دنبال استکبار ستیزی و ظلم ستیزی رود، به نتیجه می رسیم، بنابراین معلمان باید جهاد علمی را محقق کنند.

نوری تاکید کرد: امید است مدیون امام راحل و شهدا نباشیم و با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب پیش رویم.

به گزارش ایرنا، «زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش توسط فرزند شهید مدافع سلامت در دبستان دخترانه ایمان در محله هرندی تهران نواخته شد.

زنگ انقلاب همزمان با این مراسم در مدارس سراسر کشور نیز به صدا درآمد. این مراسم در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha