فرماندار گناباد: دولت سیزدهم گفتمان انقلاب را در خدمت به مردم به اثبات رساند

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: دولت انقلابی و مردمی سیزدهم گفتمان انقلاب اسلامی را در خدمت واقعی و صادقانه به مردم به اثبات رساند.

رضا نصیری روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و آغاز برنامه های دهه فجر در گناباد افزود: مردم در پنج ماه آغاز به کار دولت سیزدهم طعم واقعی خدمت خالصانه را چشیدند و روح امید در کالبدشان زنده شد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی و دولتمردان و مسوولان دولت سیزدهم با روحیه خستگی ناپذیر، خدمت به مردم، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، رونق کسب و کار و مسکن را اولویت خود قرار داده و این امور در شهرستان گناباد هم مورد توجه خاص قرار دارد.

فرماندار گناباد گفت: دولت سیزدهم با رای قاطع مردم روی کار آمد و افراد غرب زده، فرسوده، تجمع گرا و قدرت طلب که سرمایه های ملت ایران را به پای مذاکرات هسته ای ریختند، کنار رفتند و دولتی از جنس مردم روی کار آمد. 

وی افزود: سند پیشرفت و توسعه این شهرستان با استفاده از ظرفیتهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و بهره گیری از نقطه نظرات نخبگان و صاحب نظران مورد توجه خاص قرار دارد.

نصیری ادامه داد: مدیریت و خدمت جهادی و استفاده از نقطه نظرات دلسوزان انقلاب اسلامی راه برون رفت از مشکلات است و ما در این زمینه ذره ای کوتاهی و غفلت نمی کنیم.

وی گفت: طی دهه فجر امسال ۴۰ طرح در مجموع با هزینه هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال در گناباد به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی سه طرح شامل احداث پست ۱۳۲ کیلوولت برق ، اصلاح خط انتقال آب و توسعه زیرساختهای شهرکهای صنعتی در مجموع با اعتبار هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار گناباد افزود: همچنین طی دهه فجر ۳۰۹ برنامه فرهنگی و هنری و رقابتهای ورزشی در این شهرستان اجرا می شود که از این تعداد ۱۰۲ برنامه اجتماعی، ۱۱۲ برنامه ورزشی، ۶۷ ویژه برنامه قرآنی و بقیه در سایر بخشهای فرهنگی و هنری هستند.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha