تمجید اسکوچیچ از طارمی؛ او بهترین بازیکن پورتو است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به قدرت این تیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: ایران یک تیم منسجم و متشکل از ستاره‌های خوبی است که بازیکنان بزرگی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد.

به گزارش ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» در مصاحبه با سایت vecernji با اشاره به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: فوتبال ایران سریعترین صعود تاریخ خود را با من به جام جهانی جشن گرفت. خوشحالم این افتخار نصیبم شد. شرایط ایران در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی خوب نبود اما توانستیم از آن مرحله سخت عبور کنیم. برخی از عنوان انقلاب استفاده می‌کنند اما من می گویم انقلابی در کار نبود بلکه من به دلیل کار و تلاش، با تجربه در فوتبال ایران موفق شدم. نزدیک به هشت سال در ایران کار کردم و مدت کوتاهی نیز در فوتبال عربستان و کویت بودم.

وی با اشاره به شماتر مربیان کروات در ایران گفت: اینجا از مربیان کروات قدردانی می‌شود و این می‌تواند راه خوبی برای توسعه روابط سیاسی بین ایران و کرواسی باشد. فوتبال در ایران بسیار با اهمیت و مردم از آن استقبال می کنند.

جشن صعود مردم ایران بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از دیگر نکات مورد نظر اسکوچیچ بود. وی گفت: جشن باشکوهی بود و اگر کرونا مانع نمی‌شد ورزگاه آزادی از جمعیت پر بود. ما در خیابان ها شاهد جشن ملی بودیم البته به خاطر کرونا یک مقدار به خاطر جشن و شادی ترسیدم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص سطح فوتبال ایران در مقایسه با دنیا گفت: در خط تهاجمی ما بازیکنانی در سطح جهانی داریم که می‌توانند در هر تیمی بازی کنند. ما مهدی طارمی را داریم، بهترین بازیکن پورتو یا علیرضا جهانبخش از فاینورد یا سردار آزمون که توانست در ۳ سال به بهترین گلزن زنیت نام گیرد و اکنون در آستانه بازی در بایر لورکوزن است. با این تیم باید به جام جهانی برویم. البته من به نتایج آن تورنمنت فکر نمی کنم زیرا از آن دسته از آدم‌هایی هستم که به بازی بعدی می‌اندیشند.

این مربی کروات افزود: من روی خودم سرمایه‌گذاری کردم زیرا آرزوی رسیدن به چنین سطحی در فوتبال را داشتم. برای رقابت های جام جهانی آماده هستم. 

وی در خصوص احتمال همگرویی ایران با کرواسی در جام جهانی  ۲۰۲۲  گفت: اگر این اتفاق رخ دهد آن بازی احساسی خواهد شد و به نظرم تجربه خوبی خواهد بود. من برای آن بازی خیلی احساساتی خواهم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha