۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1363
کد خبر: 84634593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دهه فجر بهترین فرصت جهاد تبیین برای شکست دشمن است

اصفهان- ایرنا- امام جمعه شهرستان خور و بیابانک گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انجام جهاد در تبیین نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و زمینه سازی شکست دشمن است.

حجت الاسلام سعید جاویدی  روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی افزود: دشمن امروز تلاش می کند دستاوردهای بزرگ انقلاب را کم رنگ نشان دهد، چراکه دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی باعث  یاس و ناامیدی آنها شده است.
وی گفت: براساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم باید با وحدت کلمه پیش برویم.
وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ۱۲ بهمن سال ۵۷ پا به خاک ایران می گذارند و در سخنرانی خود به وحدت میان اقشار مردم اشاره و تاکید می کنند که تا آخر این نکته نباید فراموش شود.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک افزود: باید جوانان در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای خمینی کبیر قرار گیرند و  وظیفه همه ما حفظ انقلاب و دستاوردهای آن دربرابر توطئه های دشمنان است.
وی گفت: انقلاب اسلامی در این مدت ۴۲ سال خدمات و دستاوردهای بسیاری داشته است اما دشمنان شگردها و نقشه‌هایی برای مصادره و انحراف انقلاب اجرا کردند.
وی افزود: امروز که دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های بسیاری در قالب جنگ نرم برنامه‌ریزی کردند، وظیفه دغدغه‌مندان انقلاب حرکت در مسیر جهاد تبیینی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه شهرستان خور و بیابانک گفت: ان شاءالله با وحدت و همدلی و ایستادگی در مقابل توطئه های استکبار، پیروزی های بیشتری رقم بخورد.
در آغازین روز از دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  تمثال حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسوولان خوروبیابانک گلباران شد.
در این مراسم مردم و مسوولان با نثار گل به تمثال مبارک امام امت ، بار دیگر با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha