۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2184
کد خبر: 84634760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود کانون های فرهنگی در غرب مازندران جبران می شود

ساری- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کمبود کانون های فرهنگی در غرب استان در دوره جدید مدیریتی جبران می شود. 

حجت اسلام محمد مهدی شریف تبار روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در بابل افزود: غرب مازندران به علت گردشگر پذیر بودن و گرانی زمین ها، کمبود هایی در کانون های فرهنگی اعم از دارالقرآن ، خانه عالم و مراکز فرهنگی ارد که در تلاش هستیم با بهره گیری از تمام ظرفیت ها این مشکل را برطرف شود.
وی افزود: جلساتی که با خیرین در این حوزه برگزار شد اعلام آمادگی کرده اند که در این بخش ورود کرده و کاستی ها را جبران کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه خیرین در غرب مازندران اعلام آمادگی کردند تا  زمینی در اختیار این سازمان قرار بدهند ، سازمان مرکزی تبلیغات اسلامی نیز و اختصاص اعتبارات ملی به توسعه کانون های فرهنگی در غرب استان توجه جدی خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تجربه نشان داد  هر کجایی که از ظرفیت مردمی برای پیشبرد برنامه های فرهنگی که نتیجه آن به خود مردم برمی گردد ؛ مشارکت خوبی داشته و به نتیجه مورد نظر نیز م دست می یابیم.
شریف تبار اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان تبلیغات در گام دوم انقلاب اسلامی این است که از ظرفیت مردم در طرح های فرهنگی و حتی زیرساختی سازمان تبلیغات استفاده کنیم.
وی گفت: به رغم مشکلات و محدودیت ها ، نظام جمهوری اسلامی در طی سال های پس از انقلاب دستاورد ارزشمندی در ابعاد علمی ، آموزشی و عمرانی از خود به یادگار گذاشته است که این ایام فرصت مناسبی است که این عملکردها برای مردم تشریح شود.
شریف تبار بیان کرد: اولویت سازمان تبلیغات در طرح های عمرانی اعم از مراکز قرآنی و خانه های عالم، تکمیل طرح های نیمه تمام است که تلاش می کنیم در این بخش گره گشایی های لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha