۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84635592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه: بیانیه گام دوم انقلاب در دهه فجر تبیین شود

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم کننده مسیر حرکت برای آینده ملت و کشور است و باید با شناخت عمیق انقلاب اسلامی بخوبی آن را بویژه در دهه مبارک فجر تبیین کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه روز چهارشنبه به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار مسئولان و اعضای ستادده فجر این شهرستان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه به مردم بویژه جوانان توصیه هایی حکیمانه ای فرمودند و اجرایی و محقق شدن آن در برهه کنونی و برای آیندگان بسیار حایز اهمیت و ضرورت دارد.

وی اظهارداشت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی،  توطئه‌های زیادی علیه نظام مقدس اسلامی طراحی و اجرا کردند اما به برکت هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و حضور و پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی، یکی پس از دیگری خنثی شده است و خداوند را شاکریم که چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

امام جمعه گناوه افزود: در حالی که انقلاب‌های زیادی تاکنون در جهان انجام شده است اما پس از مدتی مسیر این انقلاب‌ها عوض شد، اما تنها انقلابی که توانست مقتدرانه روی پای خود بایستد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: شهرستان گناوه از وجود نیروهای انقلابی با سابقه طولانی و تجربه بالا برخوردار است و همه مسئولان باید دست در دست هم تلاش کنند با جلب رضایت و امیدواری مردم نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

رکنی حسینی اظهار کرد:  فضای مجازی، فضای هموار و مهیا برای بیان دستاوردهای و عظمت انقلاب است و اگرچه در عین حال هم می‌تواند با موج سواری عده‌ای با سو استفاده از مشکلات مردم به آسیب تبدیل شود ، باید  با وحدت و تعامل و همدلی بیشتر بین مسئولان  در برابر این موج ایستاد و در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی اظهارداشت: همه مسئولان باید دست در دست هم تلاش کنند تا با جلب رضایت و  کمک به رفع مشکلات و امیدوارکردن مردم،  نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار گناوه گفت: انقلاب اسلامی با اتکا به خدای بزرگ و با وحدت کلمه، فداکاری‌ها، حماسه سازی ها، از جان گذشتگی‌های ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی و رهبری مردی بزرگ از سلاله حضرت رسول (ص) از سختی‌ها  و توطئه‌های دشمنان و اجانب و استکبار جهانی و غارتگران عبور کرد و به پیروزی رسید و  توانستیم  کشورمان را به جهان معرفی کنیم.

محمد تقی صفری افزود: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای بزرگی انجام شده است و در دهه فجر این خدمات به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۳۰۰ برنامه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان گناوه برنامه ریزی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha