نمایشگاه آثار تجسمی در شهرستان بهار گشایش یافت

همدان- ایرنا - همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی بانوان شهرستان بهار از توابع استان همدان با حضور فرماندار و جمعی از هنرمندان گشایش یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در محل فرهنگ سرای آیت الله بهاری دایر شده و از امروز به مدت یک هفته میزبان مراجعان در نوبت صبح و عصر است.

«حبیب الله شهنوازیان» افزود: این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر از ۱۳ هنرمند با موضوعات آزاد در رشته های خوشنویسی، گرافیک، نقاشی ،آبرنگ و آثار حجمی استاد «اسدالله کوشکی» شامل ۲۳ اثر سنگ تراشه با موضوع سردار شهید «قاسم سلیمانی»، «انقلاب» و دیگر موضوعات است.

نمایشگاه آثار تجسمی در شهرستان بهار گشایش یافت

وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان بهار با آغاز دهه مبارک فجر برگزاری ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری پیش بینی شده را در این شهرستان آغاز کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار برنامه های شاخص این دهه را برگزاری جُنگ شادی، توزیع کتاب بین مدارس و کانون های فرهنگی و هنری شهرستان نمایشگاه هنرهای تجسمی در ۲ شهر بهار و لالجین است.

شهرستان بهار از توابع استان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha