۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84636491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ پروژه خدماتی و گردشگری در مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا- همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، هشت پروژه خدماتی و گردشگری در مهاباد با ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

رییس شرکت توزیع برق مهاباد روز سه شنبه در حاشیه افتتاح ۶ طرح حوزه برق اظهار داشت: امسال با تلاش همکاران تامین برق مساکن روناس ۲ با پنج میلیارد ریال، احداث خط ۲۰ کیلو وات سه محور روستایی شامل مسیر قره قشلاق به قزلقوپی، مسیر سیاهقول به مزرعه و مسیر آفان در مجموع با ۲۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

جلال زایر اضافه کرد: همچنین تبدیل شبکه مسی به خود نگهدار به طول ۴۰ کیلومتر انجام شده که برای اتمام آن بیش از ۴۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: به طور همزمان با پروژه روشنایی و نصب بیش از ۲ هزار چراغ برق در معابر روستایی در بخش های مرکزی و خلیفان به ارزش هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

۲ شرکت خدمات مسافرتی در مهاباد افتتاح شد

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: پروژه افتتاح شرکت خدمات سفر و آژانس هوایی با سرمایه گذاری پنج میلیارد ریال آغاز به کار کرده است.

۸ پروژه خدماتی و گردشگری در مهاباد به بهره برداری رسید

ناصر صدفی ادامه داد: در این آژانس برای چهار نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۶ نفر دیگر نیز به طور غیرمستقیم فرصت اشتغال به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶ آژانس هوایی در سطح شهرستان فعال است، گفت: در این مراکز خدمات اخذ ویزا و رزو اقامت گاه و هتل های داخلی و خارجی انجام می شود.

صدفی همچنین از افتتاح یک باب مهمانپذیر درجه ۳ در مهاباد خبرداد و گفت: برای احداث این مکان بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه و ظرفیت پذیرش ۴۰ نفر به صورت همزمان را دارد.۸ پروژه خدماتی و گردشگری در مهاباد به بهره برداری رسیدوی اضافه کرد: هم اکنون پنج هتل، چهار مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و پهار اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۵۶۸ نفر در سطح شهرستان فعال است.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

شهرستان مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha