۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶
کد خبر: 84637146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حذف «دنی آلوز» از فهرست بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ اروپا

تهران- ایرنا- باشگاه بارسلونا نام مدافع برزیلی خود را از فهرست حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا و مصاف با ناپولی حذف کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه بارسلونا اسامی بازیکنان خود برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را منتشر کرد و در این فهرست نام دنی آلوز مشاهده نمی شود اما بازیکنان جدیدی چون فران تورس، آداما ترائوره و پیر امریک اوبامیانگ به این فهرست اضافه شده‌اند.

آلوز از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ برای بارسلونا به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه نام گرفت. مدافع راست ۳۸ ساله برزیلی که پس از اتمام قراردادش با سائوپولو در عضویت تیمی نبود، آبان امسال به بارسلونا بازگشت.

تراشتگن، دِست، پیکه، آرائوخو، بوسکتس، ریکی پوج، عثمان دمبله، ممفیس دپای، آنسو فاتی، آداما ترائوره، مارتین برایت ویت، نتو، لنگله، پدری، لوک دیونگ، جوردی آلبا، فران تورس، سرخی روبرتو، فرنکی دیونگ، مینگسا، اوم تیتی، اریک گارسیا، اوبامیانگ، نیکو، گاوی، بالده، آلوارو سانس، کوماس، آرنائو تناس، آخوماچ، آسترالاگا و یاندرو اسامی بازیکنان بارسلونا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا است.

براساس مقررات یوفا، تیم‌ها برای حضور در مراحل حذفی رقابت‌های اروپایی تنها اجازه اضافه کردن سه بازیکن جدید به لیست‌شان در مرحله گروهی هستند.

تیم بارسلونا باید در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف ناپولی برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha