۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84637322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش تربیتی معلمان تقویت و احیا شود
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: نقش تربیتی معلمان، آموزگاران، مربیان و والدین در جامعه شناسایی، تقویت و احیا شود.

اصغر باقرزاده روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تقویت نقش تربیتی در مجموعه آموزش و پرورش در نیروسازی و تربیت مدیران موفق تاثیر مستقیم دارد.
وی افزود: فرزندان و دانش‌آموزان در مواجه با معلمان، مربیان و آموزگاران مختلف می‌توانند تربیت‌پذیری مطلوب‌تری داشته باشند. 
باقرزاده تصریح کرد: بهره‌مندی از توان و تجربه‌های بازنشستگان در مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش نقش‌آفرین است.
وی یادآور شد: رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان مناطق محروم و رعایت عدالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مورد توجه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان باشد.
باقرزاده اظهار داشت: برخی شاخص‌های آموزش و پرورش استان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است که با تعامل بین مسوولان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان ارشد این استان برای ارتقای این شاخص‌ها تلاش می‌شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات فرحناز قائدامینی مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری قدردانی و حسین امیریان به‌عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha