۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84637686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- حسین امیریان فارسانی به عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش منصوب و معرفی شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای پروژه‌های اقتصادی در مجموعه آموزش و پرورش استان برنامه‌ریزی شود.
محمد کاظم منزوی تاکید کرد: ارتقای وضعیت کمی و کیفی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش به‌ویژه حوزه اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دولت سیزدهم برای شرایط کنونی و وضعیت خاص آموزش و پرورش برنامه‌های مطلوبی دارد.
حسین امیریان فارسانی تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان باید در دولت‌های گذشته اجرا می‌شد اما همت بلند مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای اجرای این مهم بلند است.
وی یادآور شد: با همکاری و تلاش مجموعه نیروی انسانی آموزش و پرورش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تلاش می‌شود.
امیریان اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش از افراط و تفریط پرهیز و تمامی امور با مشورت گروهی انجام خواهد شد.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش استان حاصل تلاش تمامی نیروهای این مجموعه در مناطق مختلف است.
فرحناز قائدامینی تاکید کرد: بسیاری معلمان برای آموزش دانش‌آموزان مجبورند ۶ ماه از سال را در روستای محل خدمت بمانند اما کمترین میزان دریافتی را دارند.
وی با اشاره به خواسته‌های منطقی معلمان افزود: تلاش شود دریافتی معلمان براساس شاخص عدالت و در حد شأن و منزلت آنان باشد.
قائدامینی به تلاش معلمان برای آموزش دانش‌آموزان در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: معلمان تا زمان طراحی و فعال شدن شبکه شاد، از تمامی ظرفیت، تجهیزات و وسایل شخصی خود برای آموزش دانش‌آموزان بهره‌گیری کردند.
وی یادآور شد: رتبه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شاخص‌های مختلف در جایگاه یکم تا پنجم کشوری است و معلمان استان همواره در سطح ملی می‌درخشند.
قائدامینی گفت: در سال‌های اخیر ۸۹ طرح خیری در حوزه مدرسه‌سازی چهارمحال و بختیاری تکمیل و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه جدید در استان آغاز شد.
قائدامینی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان ساخت ۸۴ مدرسه جدید در طرح محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات فرحناز قائدامینی مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری قدردانی و افشین (حسین) امیریان به‌ عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha