۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84637334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اپلیکیشن گردشگری دزفول رونمایی شد

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰
کد خبر: 84637334
اپلیکیشن گردشگری دزفول رونمایی شد

دزفول - ایرنا - اپلیکیشن گردشگری شهرستان دزفول(کلمجور) روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان محلی در سالن اجتماعات سازمان عمران شهرداری دزفول رونمایی شد.

به گزارش ایرنا رییس شورای اسلامی شهر دزفول روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این اپلیکیشن گردشگری گفت: امیدواریم پرده‌برداری از این برنامه تفریحی،  سیاحتی و زیارتی که  با  یک بازی سرگرم کننده همراه است به توسعه گردشگری منجر شود.
محمدحسن پرآور افزود: این برنامه کاملا بومی است و مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند و در مدت ۶ ماه تولید شده است. 
رییس دانشگاه آزاد دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی که امنیت و آرامش کنونی را مدیون آنها هستیم گفت:  مرکز رشد دانشگاه آزاد واحدهای فناور دزفول بستر مناسبی برای رشد بلوغ تجاری شرکت های فناور است.
محمد مهدی صافی افزود: برخی استارتاپ ها به علت نبود اطلاع‌رسانی کافی از سرمایه‌گذاری، در برندینگ تبلیغات و تجاری سازی دچار مشکل شده و حتی به شکست منجر می‌شود که برای اینکه این اتفاق نیفتد باید از شرکت های نوپا حمایت شود.
وی گفت: تاثیر این برنامه از صدها بنر و پوستر بیشتر است لذا باید با هدایت این بسترها فضای مناسبی فراهم کنیم  تا با کمترین هزینه به هدف خود برسیم.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد دزفول نیز گفت: این مرکز رشد، هم اکنون ۳۰ تیم مشابه این تیم را که الان محصول آنها آماده شده در دزفول زیرپوشش دارد و در سال ۱۴۰۰ برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.
مهدی هودگرد افزود: این بازی خروجی یکی از استارت آپ ها و  ایده شو های مرکز رشد است که در حوزه گردشگری ارایه شد. حدود ۹۰ ایده به  این استارتاپ رسید که یکی از آنها بازدید و معرفی مکان های گردشگری به نام کلمجور بود که الان به ثمر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha