عنایتی: کار سختی در دیدار برابر استقلال خواهیم داشت

تهران- ایرنا- سرمربی هوادار گفت: مقابل تیمی بازی داریم که با توجه به آماری که از خود برجای گذاشته در دفاع و حمله و کارهای تیمی بهترین است و کار بسیار سختی برابر این تیم داریم.

به گزارش ایرنا، «رضا عنایتی» امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که با توجه به آماری که از خود برجای گذاشته در دفاع و حمله و کارهای تیمی بهترین است. به فرهاد مجیدی تبریک می‌گویم. برنامه‌های ما با اتفاقات هفته گذشته عقب افتاد و مجبور شدیم، ۴ روز تمرینات را به خاطر خستگی بازیکنان تعطیل کنیم.

وی افزود: از یکشنبه تمرینات را آغاز کردیم تا برای دیدار با استقلال که تیمی باشخصیت و با وجهه است، آماده شویم. این تیم حتی در سطح آسیا هم وجهه بسیار خوبی دارد. کار بسیار سختی برابر آن داریم. نقاط قوت و ضعف حریف را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

سرمربی هوادار عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. خیلی مصمم هستیم تا شرایط تیمی‌ را بهتر کنیم اما امتیازات مفتی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم وگرنه می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. با انگیزه‌ای که در بازیکنانم در این چند روز دیدم، می‌توانیم در نیم فصل دوم کارهای بزرگی انجام دهیم. با تمام وجود کار می‌کنیم تا امتیازات خوبی بگیریم و در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان جدید به بازی فردا می‌رسند. بابامحمدی و بابک مرادی را جذب کردیم. در روزهای آینده هم دو یا سه بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد تا تیم تکمیل شود. بازیکنانی هم داشتیم که از لحاظ فنی خوب بودند اما در تفکر تیمی ما نبودند و جدا شدند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن باشند که من کار آنها را دنبال می‌کنم و دلم با آنهاست اما فوتبال حرفه‌ای است و کاری نمی‌ توان کرد.

عنایتی یادآور شد: تقابل استقلالی‌های سابق با تیم استقلال طبیعی است و این موضوع به حساسیت‌های بازی اضافه می کند. بازیکنانی که از تیم‌های قبلی‌ خود جدا می‌شوند انگیزه خاصی دارند اما اگر این انگیزه کنترل شده نباشد می‌تواند نتیجه عکس دهد. بحث ما بحث استقلال یا تیم‌های دیگر نیست. بازیکنانی گرفته‌ایم که برای ما کارایی داشته باشند. اگر می‌توانستیم از پرسپولیس بازیکن بگیریم این کار را می‌کردیم. فوتبال این مسائل را نمی‌شناسد. بازیکنان ما کسانی هستنند که قبلا در استقلال بازی کرده‌اند و امیدوارم که نیم‌فصل خوبی را با آنها تجربه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استقلال خیلی از رکوردها را در نیم فصل اول جابجا کرد. خط دفاع خوبی دارد، منظورم کار دفاعی تیمی است. در خط حمله هم خوب است و باخت نداشته است. این کار ما را سخت می‌کند و بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند. بازیکنان ما در این چند روز بسیار باانگیزه تمرین کردند. امیدوارم تمام توانمان را به کار بگیریم و بتوانیم در پایان بازی، نتیجه خوبی را بگیریم.

سرمربی هوادار اضافه کرد: آمادگی همه چیز را داریم. صفحات مجازی بستری برای برخی آدم‌های خیلی کوچک بستری فراهم کرده که فکر نمی‌کنند و  زیاد حرف می‌زنند. اگر بخواهیم به سرزنش هواداران اهمیت بدهیم باید کارمان را تعطیل کنیم.

وی ادامه داد: همه مربیانی که کار می‌کنند آبرویشان برایشان مهم است و دستمزد هم از باشگاه می‌گیرند و با تمام توان برای تیمشان برنامه‌ریزی و کار می‌کنند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که ذهن هوادار را به سمت و سوی دیگر می‌برد که اگر این مسائل جمع شود اتفاق بدی رخ نمی‌دهد.

عنایتی با تشکر از علی کریمی گفت: از او ویدئویی دیدم که در ۱۱ بازیکنی که اسم می‌برد نام من را هم آورد. این بزرگی این مرد را می‌رساند. من هم گفتم که در تیمی که علی کریمی نباشد، باید آن را تعطیل کرد. او آنقدر متواضع بود که اسم خودش را در تیم نیاورد.

وی افزود: وقتی سیستم بدنی علی کریمی را دیدم خوشحال شدم. فوق‌العاده  تمرین می‌کند. اگر قصد بازی کردن داشته باشد می‌تواند در تیم هوادار بازی کند. یک جای خالی برای علی کریمی داریم و با افتخار این کار را می‌کنیم.

سرمربی هوادار با اشاره به اینکه برنامه بازی با استقلال جراحی پای او را به تعویق انداخت، گفت: فعلا می‌توانم راه بروم تا بعد از بازی‌ها عمل جراحی کنم و پا به توپ شوم.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (جمعه) ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha