۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۷
کد خبر: 84637516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: دهه فجر متعلق به امام ( ره )  و شهداست

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: دهه فجر متعلق به امام و شهدا است چرا که شهدا سربازان با اخلاصی بودند که به دعوت امام لبیک گفتند و برای دفاع از خاک کشور جان خود را دست دادند.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در مراسم مهمانی لاله ها گلزار شهدای علی الصالح (ع) صالح آباد افزود: شهدا ستارگان پرفروغ آسمان ولایت هستند که با اخلاص خود برای دفاع از کشور از جان و مال خود گذشتند تا اسلام پیروز شود.

وی ادامه داد: شهدا همواره بر پیروی از امام و ولایت تاکید داشتند و وقتی وصیت نامه شهدا را مشاهده می کنیم، متوجه می شویم به چه اندازه این عزیزان در آرزوی وصال حق بودند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تمامی شهدای که جان خود را فدا کردند در واقع به دعوت رهبر خود برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی لبیک گفتند. 

حسنی اضافه کرد: امروز پیام شهدا به ما پشتیبانی از ولایت فقیه و مقاومت در عرصه اقتصاد و نگاه به توانمندی‌های داخلی کشور است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت های داخلی می تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کند و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار دهد.

وی یادآور شد: همه ما باید پاسدار خون شهدا باشیم و با همدلی و همبستگی با تبعیت از ولایت فقیه از مشکلات و موانع پیش رو عبور کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha