شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از زائران عتبات عالیات پشتیبانی می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه بر پشتیبانی از زائران عتبات عالیات و کاروان‌های راهیان نور غرب کشور تاکید کرد و گفت: افتخار میزبانی از زائران حسینی (ع) افتخاری است که نصیب ما شده و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کنیم که خدمت‌رسانی به آن ها با بهترین کیفیت انجام شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «محمودرضا شهلایی» در جلسه هماهنگی و پشتیبانی از زائرین عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور غرب کشور آماده کردن زیرساخت‌ها و پیش بینی نیازها و خدمات رسانی مناسب به زوار را در حوزه شرح وظائف محوله صنعت آب و برق استان امری الزامی دانست و افزود: همه امکانات لازم برای تسهیل در سفر زائران انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای زائران حسینی در سال های اخیر، یادآوری کرد: روند خدمت‌رسانی به زائرین در پایانه مرز خسروی و در قرارگاه اربعین باید در سال آینده متفاوتر و مطلوبتر باشد.

او تصریح کرد: لذت خدمت به زائرین اربعین حسینی غیر قابل توصیف است، همه ما در کنار جمع عظیمی که تلاش می‌کنند از طریق زیارت، ارادت و عشق خود را به حضرت اباعبدالله (ع) نشان دهند قرار داریم و امیدوارم خدمات ما مورد رضایت امام حسین علیه السلام قرار گیرد.

وی همچنین از مدیران عامل صنعت آب و برق استان کرمانشاه درخواست کرد در خصوص پشتیبانی از کاروان های راهیان نور غرب کشور ، تا حد امکان و با استفاده از ظرفیت های قانونی اقدامات لازم را انجام دهند .

الفتی نیا مسئول هماهنگی عتبات عالیات وزارت نیرو در صنعت آب و برق استان و مسئول قرارگاه اربعین خسروی به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در قرارگاه اربعین ، و برنامه های در دست اقدام برای سال آینده پرداخت.

قبل از شیوع کربلا مرز رسمی خسروی در شهرستان قصرشیرین محل تردد زائران عتبات عالیات بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha