اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اردوی راهیان نور فرصت مناسبی را برای ایفای جهاد تبیین فراهم کرده است که می‌طلبد با بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کرد.

غلامعلی حیدری پنجشنبه شب در نشست با دبیر قرارگاه راهیان نور کشور افزود: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و سال‌های دفاع مقدس فراهم کرده است که با تقویت فضای معنویت در این اردوها، آموزش مناسب راویان و کیفی‌سازی برنامه‌ها می‌توان به نحو مناسبی از این ظرفیت بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه نباید اردوهای راهیان نور به تفریح بی‌هدف تبدیل شود، تصریح کرد: فضاسازی معنوی در این اردوها بسیار مهم است و باید تلاش کرد تا معنویت در این برنامه تقویت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های دشمن در راستای آسیب زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: فرو ریختن اعتماد بین مردم و نظام، تطهیر حکومت فاسد پهلوی، عصبانی کردن مردم از نظام، پیشمان‌سازی مردم از انقلاب اسلامی و ایجاد شک در کارآمدی نظام و سلامت مسوولان از جمله راهبردهای دشمن است که با استفاده از اردوهای راهیان نور و تبیین حقایق و واقعیت‌ها می‌توان این فتنه دشمن را خنثی کرد.

حیدری دوران دفاع مقدس را از دوران‌های مهم و طلایی کشور عنوان کرد و گفت: از زمانی که نیروهای مردمی بسیج به کمک نیروهای مسلح کشور شتافتند ورق جنگ به نفع کشور برگشت از همین رو این تجربه ارزشمند مشارکت مردمی باید به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گرفته است، افزود: دولت مردمی با وجود فشارهای دشمن ، مردم را به نظام امیدوار ساخته و تلاش دارد با روحیه جهادی مشکلات را از میان بردارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در شرایط کنونی مسئولیت پذیرفتن در کشور به منزله اردوی جهادی است، متذکر شد: طی ۲ ماه اخیر چالش‌های موجود در استان شناسایی شده و برای رفع آن برنامه‌های کوتاه، میان و بلندمدت تدوین شده است.

حیدری ادامه داد: در راستای پیشبرد بهتر امور استان طی ۲ ماه گذشته با رییس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، ۱۰ وزیر و روسای بنیادهای مختلف از جمله قرارگاه خاتم دیدار داشته و تلاش می‌شود تا اجرای طرح‌های مهم استان از جمله راه آهن سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۰ طرح عمرانی استان برای اجرا به قرارگاه خاتم پیشنهاد شده و بهره گیری از ظرفیت قرارگاه امام حسن(ع) برای راه روستایی، آبرسانی به مناطق محروم و ساخت مسکن در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha