۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84638144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران در خراسان جنوبی پشت میز خدمت نشستند

بیرجند - ایرنا - مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی همزمان با چهارمین روز دهه فجر در محل برگزاری نماز جمعه پشت میز خدمت برای پاسخگویی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم نشستند.

به گزارش ایرنا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی امروز (جمعه) در تمامی پایگاه‌های نماز جمعه استان خراسان جنوبی برپا شد و در مرکز استان نیز مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی مختلف در محل مسجد جامع المهدی (عج) پاسخگوی سئوالات و درخواست‌های مردم بودند که مورد استقبال نمازگزاران و مردم قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی هم در میز خدمت مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند شرکت کرد و به درخواست‌های شماری از مردم پاسخ گفت.

علیرضا عباس‌زاده ضمن بازدید از روند خدمات‌دهی و پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی، این میز خدمت را اقدام موثری در راستای حل و بررسی مشکلات مردم دانست.

وی گفت: در این گونه نشست‌ها مردم بدون واسطه مشکلات و مطالبات خود را با مسوولان در میان می‌گذارند و مسوولان هم نسبت به پیگیری آنها اقدام می‌کنند که امیدواریم مورد رضایت مردم قرار گیرد.

همچنین نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان زندان‌های خراسان جنوبی امروز در محوطه مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند به نمایش گذاشته شد.

اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی هم با استقرار خودروی سیار، خدمات رایگان درخصوص اندازه‌گیری اکسیژن خون، تب سنجی و فشار خون به نمازگزاران ارایه کرد همچنین توسط این دستگاه غربالگری بینایی کودکان سه تا ۶ سال به‌صورت رایگان انجام شد.

علاوه بر بیرجند میز خدمت در تمامی پایگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر برپا شد.

استاندار خراسان جنوبی نیز امروز بدون اطلاع قبلی در نماز جمعه آرین‌شهر از توابع شهرستان قاینات حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha