انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: امروز انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزادیخواه جهان است زیرا پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب روز به روز بر حقانیت کلام و راه امام راحل افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «اسماعیل شامحمدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت رحلت آیت الله صافی گلپایگانی عالم و فقیه (رضوان الله تعالی علیه) افزود: این عالم و آثار علمی او تاثیر زیادی در اسلام و حوزه های علمیه داشته است.

وی در ادامه با تبریک دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: اکنون هیچ انسانی شک ندارد که انقلاب ما به عنوان الگوی اثر گذار برای ملت‌های آزادیخواه جهان است، در چرایی  اثرگذاری انقلاب ما در روند حرکتی ملت‌های آزادیخواه جهان باید گفت این اثرگذاری در حفظ و استمرار حرکت انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: همه دنیا منتظر بودند ببینند که آیا انقلاب ما در مسیر خود باقی می‌ماند یا مانند شهابی در آسمان ظلمانی عصر حاضر پیدا و پنهان می شود که همچنان تداوم دارد و روز به روز بر عزت و اقتدار آن افزوده می شود.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد:  امام انقلاب در وصیت نامه‌اش می نویسد" با قلبی آرام و نفسی مطمئن از میان شما می روم" و این پیام در وصیت الهی سیاسی امام راحل یعنی اینکه، بر استمرار انقلاب مطمئن است و خون هزاران شهید فقط برای حفظ انقلاب بوده است.

او اضافه کرد: بزرگداشت دهه فجر فقط گرامیداشت خاطره شیرین انقلاب نیست، بلکه اصل این مراسمات به شکرانه استمرار انقلاب اسلامی است.

وی گفت: قطار انقلاب از ۴۳ سال قبل در حال حرکت است اگر چه در مسیر حرکت برخی افراد و جریانات معلوم‌الحال سنگی را هم به سمت این قطار در حال حرکت پرتاب می‌کنند اما این قطار با قدرت در حرکت است.

 وی افزود: رمز استمرار و حرکت انقلاب ما همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند به این دلیل است که انقلاب ما دارای شعارهای جهانی، پویا و با اراده است و در مرزبندی با دشمنان به شدت حساس است و انقلاب ما متحجر نیست، دارای انعطاف بوده و اهل انفعال نیست.

وی اظهار داشت: امروز ما شاهد پیشرفت در همه زمینه ها هستیم و انقلاب را با کشور های پیشرفته باید مقایسه کنیم که نسبت به قبل از انقلاب دستاورد های بزرگی داشته ایم چون انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ حسینی بود.

وی ادامه داد: مسوولان براساس خواسته های مقام معظم رهبری باید خدمت گذار صادق برای مردم باشند و با روحیه جهادی و انقلابی باید روحیه خدمت گذاری را حفظ کنند تا باعث هرچه بیشتر امید مردم به انقلاب باشد.

او در ادامه با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان خواستار پیشگیری و رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی باتوجه به شیوع ویروس اُمیکرون شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha