مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت

مشهد- ایرنا- شکست تیم فوتسال چیپس مشهد، دعوت چند ورزشکار به تیم‌های ملی بسکتبال و والیبال نشسته و درخشش ورزشکاران خراسانی در مسابقات بوچیای قهرمانی کشور از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

تیم فوتسال رده دهمی چیپس کامل مشهد در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر عصر پنجشنبه در سالن ورزشی کارگران میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در رده هشتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار داشت.

این مسابقه در پایان با نتیجه پنج بر ۲ به سود تیم مهمان به پایان رسید.

دعوت به تیم ملی والیبال نشسته

نایب رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: سه بانوی والیبالیست و یک مربی این استان به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدند.
مهری جانداری افزود: پروانه باغبانیان به عنوان مربی در این اردو حضور خواهد داشت و معصومه زارعی، زهرا لطفی و فاطمه زهرا محمدی نیز به عنوان ورزشکار به این اردو دعوت شده اند.

وی ادامه داد: طبق نامه فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین، این اردو در راستای اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی چین و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از ۱۵ بهمن ماه به مدت یک هفته در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در تهران آغاز می شود.

دعوت به تیم ملی بسکتبال

مدیر روابط عمومی و رسانه تیم لیگ برتری بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: نوید خواجه‌زاده بازیکن مشهدی این تیم به تیم ملی دعوت شد.

سید مهدی هاشمی افزود: تیم ملی بسکتبال کشور در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ روز پنجم اسفند به مصاف تیم قزاقستان و روز هشتم اسفند به مصاف تیم سوریه خواهد رفت. این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اردوی تیم ملی بسکتبال از ۱۶ بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

درخشش در مسابقات بوچیای کشور

مربی تیم بوچیای خراسان رضوی گفت: تیم بوچیای مردان استان در مسابقات قهرمانی کشور سه مدال طلا، نقره و برنز کسب کرد.

وحید نیک فرجام افزود: در کلاس BC۲ مرتضی رباط جزی موفق به کسب مقام اول و مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشور شد.

وی ادامه داد: در این کلاس موسی رئوفیان مدال نقره را به خود اختصاص داد و الیاس وکیلی هم در کلاس BC۴ گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

برگزاری مسابقات پرورش اندام

سروش پورآزاد رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و ماسکولارفیزیک با حضور بیش از ۳۲۰ شرکت کننده از چهاردهم به مدت ۲ روز در مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha