۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84638775
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی رامیان در دهه فجر

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با پنجمین روز دهه فجر، بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی رامیان با پیش‌بینی ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به صورت متمرکز در شهرک صنعتی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری رامیان روز شنبه در این مراسم با بیان اینکه ۲۸۵ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی این شهرستان با حدود هزار و ۵۰۰ میلیاد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و زیرساختی از جمله آموزشی، بهداشتی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی، برق، گاز، مخابرات، راه، منابع طبیعی و ورزشی برای ۳۰۳ نفر از جوانان جویای کار فرصت شغلی ایجاد شد.

مهدی استیری افزود:  مدرسه مرحوم سجاد پهلوان در شهر تاتارعلیا، کارخانه خوراک دام در شهرک صنعتی و گلخانه بزرگ تولید گوجه فرنگی در روستای سعدآباد از مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز رامیان است.

بهره‌برداری و آغاز ساخت ۳۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی رامیان در دهه فجر

وی اظهارداشت:‌ علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، امروز عملیات ساخت ۳۲ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و اقتصادی با پیش بینی اعتبار ۵۰۳ میلیارد ریال آغاز شد که مهمترین آن عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت روستای دارکلاته است.

سرپرست فرمانداری رامیان گفت: همچنین در ایام دهه فجر ۱۰۰ برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی مانند دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی بانوان، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی و همایش سبک زندگی  اسلامی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی باحضور مردم در این شهرستان در حال برگزاری است.

شهرستان رامیان با ۸۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha